השביתה של הסגל הבכיר נמשכת: ועד ראשי המכללות פוצץ פגישה גישור ביוזמת הסטודנטים

ועד ראשי המכללות גרם לפיצוץ פגישת גישור שהייתה אמורה להתקיים אתמול (רביעי) בירושלים בין נציגי המועצה המתאמת של הסגל הבכיר, ות"ת, האוצר, מנכל"ית מכללת ספיר ורם שפע, יו"ר התאחדות הסטודנטים והסטודנטיות הארצית שתיאם את הפגישה. כך מסרה המועצה המתאמת של ארגוני הסגל הבכיר במכללות הציבוריות.

2018-11-15_201145

נציגי המועצה המתאמת הגיעו לירושלים כמתוכנן לפגישה, אבל התברר להם שהתנהלות ועד ראשי המכללות (ור"מ) גרמו לפיצוץ הפגישה. על כך הגיבו במועצה ש"זו חוצפה וחוסר אחריות. 30 אלף סטודנטים משוועים להתחיל את השנה וראשי המכללות בורחים מהידברות מטעמי אגו".

עוד נמסר "יצא המרצע מן השק. מאז חודש פברואר אנחנו מנסים לקדם מו"מ עם ור"ם בעקבות הפרות בוטות של הסכם ההבנות שנחתם עמנו ולשווא. גם עכשיו, לאחר כמעט חודש של שביתה, מוכנים ראשי המכללות לסכן את הסמסטר ובלבד שלא יצטרכו לשבת עם נציגי הסגל הבכיר במכללות. אין גבול כנראה לציניות ולשיכרון הכוח".

יצוין שגם לאחר ביטול הפגישה ממשיכה התאחדות הסטודנטים בניסיונות הגישור בין הצדדים. "אנחנו מודים להתאחדות הסטודנטים והעומד בראשה על מאמצי הגישור. המאמצים הללו כבר הובילו לפגישה אשר פוצצה ברגע האחרון באורח חד צדדי. אנחנו שותפים לקריאתם של הסטודנטים: "יש לשים את משחקי האגו בצד ולהתחיל מו"מ ארצי ענייני לטובת הסטודנטים, עתידם המקצועי של המרצים ועתידה של ההשכלה הגבוהה בפריפריה", מסכמים במועצה המתאמת של הסגל הבכיר במכללות הציבוריות", מסרה המועצה המתאמת.