השבוע יתקיימו מפגשים של 'עומדים ביחד' בת"א, בי-ם, בחיפה ובכפר-סבא

השבוע יתקיימו מפגשים של תנועת 'עומדים ביחד' בתלאביב, בירושלים, בחיפה ובכפרסבא. פגישת מעגל חיפה תתקיים מחר, שלישי 18 באפריל, בשעה 20:30, במשרדי "אשה לאשה מרכז פמיניסטי", רח' ארלוזורוב 118. למחרת, ביום רביעי תתקיים פגישת מעגל תלאביב, בשעה 19:00, במשרדי קרן רוזה לוקסמבורג, שדרות רוטשילד 11, קומה 2.
באותו יום, רביעי, תתקיים פגישה נוספת של מעגל ירושלים, בשעה 20:00, במשרדי המרכז לאינפורמציה אלטרנטיבית, רח' הלל 24. פגישת מעגל השרון והמשולש תתקיים אף היא ביום רביעי בשעה 20:00 בכפרסבא (לפרטים ואישור הגעה: 052-4722716​​).

2017-04-17_154917

"עומדים ביחד" היא תנועה ציבורית ששותפים בה חברים וחברות מכל קצוות הארץ: צעירים ומבוגרים, יהודים וערבים, נשים וגברים. "אנחנו רוצים לקבץ יחד את מי שנמאס להם מכך שהשיטה הקיימת לא פועלת לטובת הרוב, אלא לטובת מיעוט קטן, ולסלול את הדרך להעמדת חלופה לשלטון הנוכחי ולהבאת שינוי מהותי בחברה הישראלית. ביחד, נוכל לקדם את ערכי השלום, השוויון והצדק החברתי, ולהפוך את הארץ הזו למקום לכולנו".

זו תנועה צומחת הבונה אלטרנטיבה על בסיס ערכים סוציאליסטים: "בית משותף לכל מי שמסרבים לשכפל את הדפוסים הקיימים במציאות הישראלית – עשייה נפרדת ליהודים ולערבים, הסתגרות והתנשאות חברתית ועדתית, התכנסות בתחומי השבט, טשטוש עמדות וערכים, שנאה וניכור במקום אמפטיה וסולידריות. שונים ככל שנהיה זה מזה, אנחנו רוצים לעמוד ביחד. עם כל חילוקי הדעות בתוכנו, יש לכולנו אמונה עמוקה: שהגיע הזמן להפסיק להיכנע לגורמים המפרידים. שהגיע הזמן לפעול ביחד. לא נמחק את ההבדלים – בזהות, בהזדהות או בהשתייכות המפלגתית. ניתן להם כבוד ומקום, אבל על בסיס המגוון והשוני נבנה שותפות סביב חזון משותף".

האתר של "עומדים ביחד": https://www.standing-together.org