הרשימה המשותפת השיקה את הקמפיין: תקדם שלום, שוויון ודמוקרטיה עבור כלל האזרחים

הרשימה המשותפת השיקה אתמול (שבת) קמפיין לקראת הבחירות לכנסת ה-24. בפתח הכינוס שנערך במלון רמדה בנוף הגליל נאם יושב ראש הרשימה, ח"כ איימן עודה (חד"ש). "כולם רוצים את הקולות של הציבור הערבי כי הימין הבין שהוא לא יכול איתנו והמרכז-שמאל לא יכול בלעדינו". הדגיש.

באירוע השתתפו גם יו"ר תע"ל, ח"כ אחמד טיבי ויו"ר רשימת בל"ד ח"כ סאמי אבו שחאדה. השלושה נאמו במסיבת העיתונאים, שתורגמה לשפת הסימנים וקראו לציבור להתחסן. הם הם ציינו כי ימשיכו להילחם נגד האלימות והפשיעה בחברה הערבית, וכן נגד הריסת בתים, הדגישו כי לא ימליצו על בנימין נתניהו לראשות הממשלה – וקראו לאחרים לנהוג כך.

פעילות ופעילי הרשימה המשותפת, אתמול, מפיצים חומרי הסברה במרכז נצרת. במרכז התמונה חברות הכנסת עאידה תומא-סלימאן והיבא יזבק, תושבות העיר (צילום: זו הדרך)

 

"הבאנו הישגים ושיניו את מעמדם של האזרחים הערבים לזרם מרכזי ולגיטימי בפוליטיקה", אמר עודה. "במערכות הבחירות האחרונות הגדלנו את כוחנו ומנענו מנתניהו להקים ממשלת ימין צרה. עכשיו כולם רוצים את הקולות שלנו" אמר והוסיף ח"כ עודה "הזכויות שלנו אף אחד לא ייתן לנו – אנחנו ניקח אותן, שוויון מתוך עוצמה". הוא המשיך, "אבל ההיסטוריה מלמדת שאת הזכויות שלנו אף אחד לא ייתן לנו. אנחנו נשיג אותן מתוך עוצמה ומתוך ערכים. רק הצבעה למשותפת תחזק את קולם של האזרחים הערבים מול כל הגזענים".
עודה הוסיף כי "רק הצבעה למשותפת תקדם שלום, שוויון ודמוקרטיה עבור כלל אזרחי המדינה, ערבים ויהודים".

גם ח"כ אחמד טיבי תקף את נתניהו ואמר כי ביום הבחירות הוא ייווכח לדעת כי הוא "חי באשליות". טיבי אמר כי "נתניהו מתייחס אל הציבור הערבי והיהודי כאילו הוא מועמד חדש שמתמודד מול מועמד ישן ולא טוב, שלא טיפל בבעיות הכלכליות והסית נגד הציבור הערבי. הציבור מכיר את השטיקים של נתניהו".

יו"ר רשימת בל"ד אבו שחאדה, הוסיף: "אנחנו ממשיכים בדרכה של המשותפת, דרך של הגשמת צדק ושוויון לכל האזרחים. אין דמוקרטיה בלי שוויון – זה המסר המרכזי שלנו. בחברה ששואפת להיות דמוקרטית אין שום סיבה לשמוע את השיח בכנסת על שוויון מותנה או שוויון לציבור הזה או הזה. זה לא שיח של שוויון – זו גזענות מבית היוצר של נתניהו".

 

עוד בושא: https://zoha.org.il/100539