הרסת לבד? מאות הפגינו נגד נתניהו בנתב"ג לקראת המראתו לארה"ב

מאות הפגינו אמש (ראשון) בכניסות לנמל התעופה בן גוריון נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, לקראת נסיעתו לוושינגטון. נתניהו ובני משפחתו טסו הלילה לטקס החתימה על הסכם כינון היחסים עם איחוד האמירויות ועם בחריין. ביום שלישי צפויה גם הפגנה נגד שלטון הימין של ישראלים תושבי ארה"ב בשעה 11:00 בשדרות לאפייט בוושינגטון. ההפגנה נערכה בנתב"ג במקביל להצהרת נתניהו על ההחלטה להטיל סגר נוסף במהלך החגים. ממארגני ההפגנה נמסר כי "רגע לפני 'סגר נתניהו', הנאשם מרים ידיים ובורח לארבעה ימי קמפיין וקוקטייל בארצות הברית". הם הוסיפו כי "בזמן שעם ישראל נמצא באיוודאות בשל ההנחיות המבולבלות, עם כלכלה קורסת ביבי ושרה טסים לשבוע של טקסים ושמפניות". על אחד השלטים שהונפו אתמול נאמר "הרסת לבד?".

"במקום להתעסק במשבר ביבי התעסק במטוס פרטי עבורו ומשפחתו", הוסיפו בארגון "הדגלים השחורים". לדבריהם, "מדובר בראש הממשלה המנותק בהיסטוריה של המדינה, נאשם בפלילים שזנח לחלוטין את הצלת עמו ועסוק אך ורק בהצלת עצמו. על כך העם לא עובר בשתיקה".

מפגינים חוסמים, אמש, את אחת הכניסות לנתב"ג (צילום: קריים מניסטר)

יצוין שתשעה מפגינים נעצרו ועוכבו במוצ"ש בירושלים במהלך המחאה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו המואשם בפלילים. ההפגנות נערכו בשורת מוקדים ברחבי הארץ זה השבוע ה-13, ונפתחו אמש בשעות הצהריים. מוקדם יותר הפגינו אזרחים במאות גשרים וצמתים ברחבי הארץ, ולאורך הערב התקיימו מפגני מחאה נוספים בסמוך למעון ראש הממשלה בירושלים וליד בית משפחת נתניהו בקיסריה. זאת, במחאה על השחיתות של שלטון הימין ומחדלי הטיפול במשבר הקורונה וברקע החזרה הקרובה לסגר.

סרטון מפגינים בנתב"ג, אמש:

https://www.facebook.com/wallanews/videos/241166783938694/UzpfSTY3MjMyNzI0OTg5MzY0MzoxMjg1MjY1NTc4NTk5ODA0/

ההפגנה בשדרות לאפייט ביום שלישי בפייסבוק:

https://www.facebook.com/events/326763031974655