הרכב של 9 שופטים ידון ביום רביעי בפסילת מועמדותו של ד"ר כסיף

הרכב של תשעה שופטים ידון ביום רביעי הקרוב בפסילת מועמדותו של ד"ר עופר כסיף, המועמד מטעם רשימת חד"ש־תע"ל לבחירות לכנסת, זאת לאחר שנפסל על ידי ועדת הבחירות המרכזית בשל עמדותיהם של גורמים בימין הגזעני. הוועדה קיבלה את ההחלטה ברוב של 15 תומכים מול עשרה מתנגדים, אך נמנעה מלפסול את רשימתו.

2019-03-11_201635

כסיף אמר היום (שני) בתוכניתה של אילה חסון ברדיו 103 כי ראש הממשלה נתניהו ושריו הם אלה שאחראים להסתה יומיומית. "היועץ המשפטי קבע שעל פי החוק אין שום עילה לפסול אותי", ציין כסיף, "ואני מניח שמאחר ומדובר באנשי מקצוע אני נוטה להאמין שהם ויחליטו בהתאם למה שאמר היועץ המשפטי לממשלה".

עוד הדגיש כסיף בריאיון ש"ראש הממשלה מסית באופן יומיומי נגד הציבור הפלסטיני בישראל. אני מדבר על כך שצריך לשים את הפוקוס על מה שראש הממשלה ושריו אומרים ועושים". עוד הוסיף: "אני רוצה להפנות את תשומת ליבך לגדולים ממני. הסופר המנוח עמוס עוז התייחס לנוער הגבעות במאמר שכתב כ'ניאו נאצים עבריים'. צר לי על כל אדם שנפגע על הדברים. אני יכול להגיד לך שיש לא מעט ניצולי שואה שתומכים ומזדהים איתי. לעצרי, הרוב בוועדת הכנסת לא חושב שיש לשמור על חופש הביטוי במדינת ישראל".

יצוין שד"ר כסיף ישתתף באירוע השקת הקמפיין של חד"שתע"ל בעברית, יחד עם ח"כ איימן עודה, ח"כ אחמד טיבי, ח"כ עאידה תומאסלימאן, ד"ר עופר כסיף וסונדוס סאלח. האירוע יתקיים ביום רביעי הקרוב, 13 במארס, בשעה 19:30 ב"פיי", רחוב אחד העם 54, בקרבת מטה הבחירות של חד"ש בעיר.