הקרנת בכורה בגדה השמאלית של ואג'ב – סרט בהשתתפות מוחמד בכרי

מועדון קולנוע בגדה השמאלית מזמין להקרנת בכורה בישראל: של "ואג'ב" של הבמאית אןמארי ג'אסיר, (2017 פלסטיןצרפת, דובר ערבית עם תרגום לאנגלית) שתתקיים היום (שישי) בשעה 17:00. בסרט משתתף השחק והבמאי מוחמד בכרי ובנו סאלח. מחר (מוצ"ש) בשעה 20:00 יוקרן הסרט "הזמן שנותר" של הבמאי אליה סולימאן, (2009 ישראל דובר ערבית ועברית). הסרטים יוקרנו במועדון הגדה השמאלית, אחד העם 70, תלאביב.

מתוך "הזמן שנותר"

הסרטים מוקרנים במסגרת פסטיבל 48 מ"מ השנתי שייפתח הערב ושייערך בסינמטק תלאביב ובמועדון הגדה השמאלית. השנה הוא יכלול הקרנה של "העוז לדמיין", אסופת סרטים קצרים של יוצרים ישראלים ופלסטינים העוסקים בזכות השיבה. נוסף לכך יוקרן "מחכים לפרג' אללה", סרט באורך 55 דקות של נידאל בדראני, המתרחש מאחורי הקלעים של הפקה פלסטינית של המחזה "מחכים לגודו", וכן "מכשול" של מייקל ראולי האמריקאי, סרט תיעודי על צעירים פלסטינים המתמחים בפארקור.

בפינת סרטי העבר, יוקרן "חרבת חזעה", העיבוד הטלוויזיוני של רם לוי לספרו של ס.יזהר, שבעת הפקתו ב-1978 עורר סערה ציבורית בישראל. נוסף לכך, תתקיים בכנסיית הכפר איקרית הקרנה של טרילוגיית סרטים קצרים של האמנית והקולנוענית לריסה סנסור.