הקרבן הערבי ה-44 מתחילת השנה: צעיר נרצח בבאקה אל-גרבייה – השלישי ביישוב תוך שבוע

שלושה גברים נורו הלילה (שלישי) בבאקה אלגרבייה. השלושה נורו בעת שישבו ברכב, אחד מהם נפצע אנוש ונפטר מפצעיו בבית החולים, הנוסע השני נפגע באורח קשה ואילו השלישי נפצע קל. שמו של הפצוע האנוש שנפטר הוא איהאב בידוסי, בן 35. יצוין שזהו הרצח השלישי ביישוב בשבוע האחרון.

הרכב בו נסעו הצעירים שלעברם נורו יריות הלילה בבאקה אלגברייה (צילום: משטרת ישראל)

הבוקר הגיעו לתחנת המשטרה בכפר נוסעי רכב שנפגעו מהירי, כוחות ההצלחה הוזעקו למקום ופינו את השלושה לבית החולים הלל יפה בחדרה, שם מת מפצעיו בידוסי. ח"כ יוסף ג'בארין התייחס לרצח ואמר "הפשיעה הגואה בחברה הערבית היא מצב חירום: 44 נרצחים מתחילת השנה. הרחוב הערבי מרגיש שמתחוללת לנגד עיניו מעין מלחמת אזרחים, אבל את הממשלה הגזענית זה לא מוציא מהשלווה שלה. הדם של הצעירים הערבים נשפך ברחובות, כאשר הפטפטת של הממשלה על תכניות למיגור האלימות נמשכת ללא מעשים".

יו"ר הרשימה המשותפת, ח"כ איימן עודה (חד"ש) שאל "מתי המשטרה חוקרת?" הוא היא לדוגמא את מקרי רצח בשכונת חליסה בחיפה, עירו: נאסר נעימה 14.8.05 – לא פוענח; נור נעימה 29.7.06 – לא פוענח; זיאד שינאווי 1.2.10 – לא פוענח; רוואד בסתוני 11.1.06 – הנאשם זוכה כהגנה עצמית; אשרף אבו כליב 11.11.15 – לא פוענח; גיא כפרי 3.1.17 – פוענח באותו היום וח׳ליל ח׳ליל 10.6.20- לא פוענח.