הקואליציה לבריאות הציבור תקיים כנס בהשתתפות ח"כ חנין

 

פעילי הקואליציה לבריאות הציבור בחיפה והקריות, יקיימו בסוף החודש כנס תושבים בקרית חיים בהשתתפות ח"כ דב חנין (חד"ש). לכנס הוזמנו גם ראשי ערים בקריות.

2014-09-12_162524

דוכן של פעילי הקואליציה לבריאות הציבור בחיפה (צילום: הקואליציה לבריאות הציבור)

במהלך השבועיים האחרונים החלו נציגי הקואליציה לבריאות הציבור בפעילות ציבורית כדי להגביר את המודעות של הציבור בחיפה והקריות למפגעי איכות הסביבה במפרץ. כחלק מהפעילות הוקמו דוכנים שמאיישים הפעילים במקומות אסטרטגיים בחיפה והקריות. בדוכן מסבירים הפעילים לעוברים והשבים על הפגיעה באיכות הסביבה באזור מפרץ חיפה. "לא לכולם יש פייסבוק", הסבירה עו"ד אליס גולדמן, "ולא כולם נחשפים לאמצעי התקשורת. אנו רוצים להיות השופר ולהגביר את המודעות של הציבור בכל דרך אפשרית. בדוכן הנודד אנו מסבירים לציבור על הפגיעה באיכות חייהם בשלושה תחומים עיקריים: זיהום אוויר, מים וקרקע, הקשר בין זיהום האוויר לשיעור התחלואה הגבוה במפרץ וכן תוכניות להקמת מתקנים מסוכנים. התחלנו עם הדוכן בחיפה וכעת נגיע לכל הקריות".

במקביל מזמינים חברי הקואליציה את הציבור הרחב להשתתף בכנס תושבים שייערך ב-23 בספטמבר בבית נגלר בקרית חיים, שיעסוק בפגיעה באיכות חיי התושבים והסכנות במפרץ חיפה. "לכנס ההסברה יגיע גם ח"כ חנין, הזמנו לכנס גם רשאי ערים מהקריות וחברי כנסת נוספים. אנחנו רוצים שכמה שיותר אנשים יגיעו לכנס ויגלו מעורבות במה שנעשה", הוסיפה.