הפגנת ענק במוצ"ש בכיכר רבין לציון 50 שנות כיבוש: שתי מדינות – תקווה אחת

הפגנת ענק בכיכר רבין תתקיים מחר (מוצאי שבת 27 במאי) בשעה 20:00 לציון 50 שנות כיבוש. אזרחים, ארגונים, תנועות שלום ומפלגות יפגינו בקריאה חדה וברורה: כן לתקווה – לא לפחד, כן לשתי מדינות – לא למדינה אחת דו לאומית, כן לשלום – לא למלחמות, כן לעתיד טוב יותר לישראל – לא לסיפוח ולהמשך השליטה על מיליוני פלסטינים בגדה.

2017-05-26_164659

משלום עכשיו נמסר "כבר יותר מדי זמן שלא יצאנו לרחובות בהמונינו כדי למחות על היעדר התקווה שמציעה לנו ממשלת הימין. יותר מדי זמן שהבלגנו על הכיבוש, האלימות, והגזענות. יותר מדי זמן שנתנו לחבורה קיצונית ושיכורת כוח להתפרע, להפיץ שנאה ולהסית נגד הציבור הערבי, נגד התקשורת החופשית, נגד בתי המשפט ונגד כל מי שמעז להשמיע ביקורת נגד הממשלה".

עבור עומדים ביחד "זה הולך להיות קיץ של מחאה והנה האמת הבסיסית על המקום הזה: יש פה הרבה יותר אנשים שרוצים שלום, ושירוויחו משלום, מאשר אנשים שירוויחו מהמשך המצב הקיים. וכשכל האנשים האלה יקומו ויחליטו לנקוט עמדה: זה גם יקרה. אז במקום לשבת בבית מתוסכלים מהמציאות ולכתוב תגובות ברשת, ובמקום שניתן להם לגנוב לנו את העתיד הקיץ הזה אנחנו הולכים לצאת למאבק גדול, להגיד שכל יום הוא יום טוב לסיים את השליטה הצבאית על הפלסטינים, ושמגיע לנו שלום".

עוד הדגישו בעומדים ביחד: "צריך לעשות את זה בשביל שהילדים שלנו יוכלו ליהנות מחינוך חינם איכותי, בשביל שנוכל להבטיח קיום בכבוד לאזרחים ותיקים ולנכים, בשביל שהפריפריה תהנה סוףסוף מהתקציבים שמגיעים לה, בשביל שנפסיק להרוג ולהיהרג במלחמות מיותרות בכל שנתיים, בשביל שנפסיק לפחד. צריך לעשות את זה בשביל שנחיה פה בביטחון ובשגשוג".


לפרטים נוספים:

https://www.facebook.com/events/1954096854875691