הפגנות במרכז תל-אביב ובעוטף עזה בדרישה להסרת המצור ולחתימת הסכם

הפגנות במרכז תלאביב ובעוטף עזה ייערכו מחר (שישי) בצהריים בדרישה להסרת המצור על הרצועה ולחתימה על ההסכם למניעת הסלמה ומוות. בתלאביב, ותחת הסיסמא "לא מחכות לסבב הבא", יפגינו פעילות בתנועת "נשים עושות שלום" מעוטף עזה ורחבי הארץ. "אנו דורשות פתרון שיבטיח שקט ארוך טווח ולא עוצרות עד הסכם מדיני", נמסר. המפגינות יתכנסו בשעה 12:00 ברחבת קריית הממשלה, ברחוב קפלן (מול קניון עזריאלי). הן יצעדו ברחוב קלפן עד לפינת רחוב ליאונרדו דה וינצ'י ובשעה 12:30 יקיימו עצרת במקום.

2018-11-29_203204

בשעה 13:00 יפגינו פעילי "קול אחר" בצומת יד מרדכי, זה השבוע ה-55, תחת הסיסמא "רק שלום יביא תקווה". הפעילים קראו "הצטרפו אלינו בעמידה ובקריאה לעצור את האלימות וסבבי ההסלמה ולחתור לשלום ולביטחון משני צדי הגבול. בשבועות האחרונים חווינו סבב אלימות נורא נוסף. הרוגים, פצועים, טראומה נוראה ונזק עצום".

לדבריהם: "החיים בשני צדי הגבול הם סיוט מתמשך והסבב הבא הוא רק עניין של זמן אם לא נעמוד ונדרוש שינוי כיוון. לממשלת ישראל אין כל תוכנית אמיתית לגבי עזה והיא מונעת רק ממניעים פוליטיים, תוך התעלמות מתושבי האזור החיים ללא אופק של תקווה כבר שנים רבות. את תושבי עזה הם כמובן לא סופרים. והתוצאה עוד ועוד סבבים של אלימות, אש ופחד. עכשיו הגיע הזמן לתקווה אנחנו יודעות ויודעים אסור להתעלם מהמציאות ההולכת ומחריפה בעזה. אסור לתת למצב להימשך ללא שינוי. לכן, נעמוד גם השבוע בצומת ידמרדכי ונמשיך לקרוא לשינוי כיוון סיום הכיבוש, הסרת המצור מעל עזה ושיקומה, ושלום שיעניק לתושבים משני צדי המתרס חיים של תקווה וכבוד".

ההפגנה של קול אחר בפייסבוק:

https://www.facebook.com/events/501475087007326

ההפגנה של נשים עושות שלום בפייסבוק:

https://www.facebook.com/events/498033944042068