הפגנה בחיפה בשבת: 'מעזה ועד בגדאד – די לטרור ולתוקפנות'

בחיפה תתקיים הפגנה נגד הטבח שמבצע ארגון דאעש בעיראק, סוריה ולבנון. ההפגנה, על פי קריאת חד"ש, תגנה גם את התוקפנות הישראלית ברצועת עזה ותתקיים תחת הכותרת "מעזה ועד בגדאד – די לטרור ולתוקפנות".

אנשי דאעש, שכבשו שטחים נרחבים מעיראק ומסוריה, מהווים כעת איום חמור על לבנון, והם מנסים לעורר מלחמה בין שיעים לסונים במדינה. באחרונה השתלטו לוחמי דאעש על העיר ערסאל, הסמוכה לגבול עם סוריה, וניהלו קרבות במשך חמישה ימים עם צבא לבנון, שבמהלכו נהרגו עשרות חמושים ו-18 חיילים. לוחמי הארגון הקיצוני נסוגו לבסוף מהעיר, כשהם לוקחים עם 19 חיילים לבנונים שנפלו בשבי. הבוקר (חמישי) נמסר כי חייל לבנוני נהרג וחייל נוסף נפצע בעימותים בין הצבא הלבנוני לחמושים בעיר ערסאל שבגבול סוריה – כך דיווח שליח "אלג'זירה" לסוכנות הידיעות הסורית "אשאם" ואישר לאחר מכן מקור לבנוני רשמי. מאוחר יותר דווח ב"אלערביה" כי יש חשד שחייל נוסף נחטף על ידי החמושים הסורים.

 2014-08-28_194353

בני הקהילות הטורקית והכורדית בהולנד מניפים כרזות נגד הטבח המבצע דאעש בהפגנה שנערכה לפני שבועיים באמסטרדם (צילום: סולידר)

כאמור, ההפגנה תתקיים בחיפה על פי קריאת החזית הדמוקרטית לשלום ולשוויון – המפלגה הקומוניסטית הישראלית בשבת הקרובה, 30 באוגוסט, החל משעה 17:30. ההפגנה תצא מרחוב עבאס שבהדר הכרמל.

עוד בנושא:

http://maki.org.il/%D7%90%D7%AA-%D7%9E%D7%99-%D7%9E%D7%A9%D7%A8%D7%AA%D7%AA-%D7%93%D7%90%D7%A2%D7%A9/

לפרטים נוספים: info@hadash.org.il