הפגינו עובדי בית ההשקעות פסגות המאוגדים בכוח לעובדים

עובדי בית ההשקעות פסגות המאוגדים בכוח לעובדים ממשיכים במאבק נגד העסקה הנרקמת למכירת התאגיד לבית ההשקעות אלטשולר שחם גמל. במסגרת המאבק הפגינו הבוקר (שלישי) עובדי פסגות מחוץ לביתו של גלעד אלטשולר, ממייסדי ובעלי השליטה באלטשולר שחם, וגם מנכ"ל משותף בבית ההשקעות.

עובדי בית ההשקעות פסגות מפגינים הבוקר מול ביתו של גלעד אלטשולר, ממייסדי ובעלי השליטה באלטשולר שחם (צילום: ועד עובדים)

יוצין ביום חמישי האחרון קיימו העובדים האסיפה בסיומו את יום העבודה בשעה 14:00. באסיפה הציג יו" ר הוועד שלומי לוגסי, את התכנית לפתוח במערכה נגד על בעלי בפסגות קרן אייפקס הבריטית שמנוהלת בישראל על ידי זהבית כהן, ועל אלטשולר שחם.

ההפגנה הבוקר נערכה תחת הכותרת "מעירים את אלטשולר" ומהוועד נמסר "הגענו היום לביתו של גלעד אלטשולר כדי לערוך לו השכמת בוקר ולהגיד לו בקול רם וברור שלא ניתן לו לפרק את פסגות ולפגוע בעובדים ובתחרות! היינו פה לפניו ונמשיך להיות גם אחריו! תודה לכל העובדים שהגיעו! נמשיך להילחם עבור כולכם".

בפנייתם לעובדים הדגישו חברי הוועד כי העיצומים ננקטים משום שהם לא מעורבים במגעים למכירת בית ההשקעות, ובעקבות "הפרסומים בכלי התקשורת אודות התקדמות משמעותית במגעים לרכישת פסגות עלידי אלטשולר שחם". עוד מפרטים חברי הוועד שהעיצומים ננקטים "לנוכח הסכנה הממשית לביטחון התעסוקתי של כולנו וחוסר השקיפות בהליך המשאומתן שמנוהל עמנו".

עוד על המאבק:

https://zoha.org.il/99675