הפגינו מול בית המשפט בי-ם בקריאה: ביבי רע לישראל – כלא הוא יקבל  

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע הבוקר (שני) לבית המשפט המחוזי בירושלים לפתיחת שלב העדויות במשפטו, בו הוא מואשם בעברות שוחד, מרמה והפרת אמונים. מאות מפגינים המתינו לו מחוץ לבית המשפט. פעילי תנועת קריים מייניסטר קראו קריאות מחאה מתחת לחלונות האולם: "ביבי רע לישראל – כלא הוא יקבל". גם פעילי הדגלים השחורים הגיעו למקום, ומסרו: "מדינת ישראל מהיום הינה מדינה ללא ראש ממשלה מתפקד, אלא נאשם שמשתמש בתפקידו כדי לחרב מדינה שלמה. באמצע המשבר החברתי-כלכלי הגדול מקום המדינה חייבים להקים ממשלת שינוי מתפקדת. ביבי – לך למשפטך!".

התובעת בן ארי אמרה בנאום הפתיחה: "נאשם 1 (נתניהו) על פי כתב האישום ביקש להשתמש בכוחו השלטוני על מנת לקדם את מאווייו האישיים. הוא ידע מה האינטרסים של נאשמים 2 ו-3 (שאול ואיריס אלוביץ'), ידע גם מהם האינטרסים של נאשם 4 (נוני מוזס), וידע היטב מה הוא יכול לתת להם ומה הם יכולים לתת לו, וכמה זה חשוב גם לו וגם להם". על תיק 4000 הוסיפה בן ארי: "בוואלה – נאשם 1 וכן בני משפחתו, בידיעתו, פונים בדרישות בלתי פוסקות אל נאשמים 2 ו-3 בבקשות להתערבות באופן הסיקור. נאשמים 2 ו-3, כפי שעולה מחומר הראיות שיוצג בפני בית המשפט נענו לדרישותיו ועשו כל מאמץ כדי לממש אותן".

מפגינים, הבוקר, מול בית המשפט בירושלים: "נתניהו לך למשפטך" (צילום: דף הפייסבוק של קריים מיניסטר)

 

יצוין שמחר (שלישי) יתקיימו שתי הפגנות מול משכן הכנסת בעת השבעת חברי הכנסת החדשים. בשעה 14:00 יפגינו במקום תנועות המחאה נגד נתניהו ובשעה 15:00 יצטרפו ארגוני זכויות אדם, להט"ב ונשים.

 

עוד על ההפגנה מחר מול הכנסת:

ארגונים חברתיים יפגינו מול כנסת ביום השבעת חברי הכנסת של הציונות הדתית

 

ההפגנה מחר מול הכנסת של תנועות המחאה בפייסבוק:

https://fb.me/e/3mv7lOdlp