הערב, מחר ובמוצ"ש: הפגנות ליד מעון רה"מ ובגשרים ברחבי הארץ

חרף אלימות המשטרה הגוברת וההתקפות הפשיסטיות הבלתי פוסקות, הערב (חמישי), מחר (שישי) ובמוצ"ש יימשכו מחאות האלפים ליד מעון ראש הממשלה בירושלים בדרישה להתפטרות בנימין נתניהו המואשם בפלילים. הערב, בשעה 19:00 ייערכו במקום שתי הפגנות – נגד נתניהו ושל תומכיו. בקרב הדורשים את התפטרותו של נתניהו גובר החשש שתומכיו ינסו שוב הערב לגרור את הצדדים לעימות אלים.

מחר תתקיים "קבלת שבת מחאתית", כדי מדי שבוע, ליד מעון ראש הממשלה בשעה 16:00 ובמוצ"ש, בשעה 20:30 הפגנה נוספת. עוד צפויה במוצ"ש משמרות הדגלים השחורים ברחבי הארץ, שהוקדמה לשעה 18:00 ופעיליה נקראו להגיע להפגנה מול מעון ראש הממשלה.

מהאגודה לזכויות האזרח נמסר ש"ללא הבדלי דת, גזע, מוצא, לאום או מגדר אלימות משטרתית פוגעת בכולנו. דווקא עכשיו, כשמפגינים ומפגינות מממשים את זכות המחאה על בסיס קבוע, אנו רואים יותר ויותר אלימות משטרתית בלי שום סיבה מוצדקת וכל זה בגיבוי השר הממונה על בטחון הפנים של האזרחים".

יצוין שארגון האוהדים הגזעני של בית"ר ירושלים, לה פמיליה, קרא לפעיליו להגיע הערב עם צאת צום ט' באב להפגנה במתחם התחנה בירושלים, כדי להבהיר ל"שמאלנים סמרטוטים" ש"כללי המשחק משתנים". באותה שעה אמורה להיערך ההפגנה נגד נתניהו מול מעונו, כקילומטר ממתחם התחנה

רשימת משמרות הדגלים השחורים במוצ"ש ברחבי הארץ:

https://www.facebook.com/events/2668867023388058