הסכם קיבוצי ראשון למאות עובדי המרכז הלוגיסטי של קימברלי קלארק-חוגלה בצריפין

ההסתדרות, הנהלת השלוחה הישראלית של החבר האמריקאית הרבלאומית קימברלי קלארקחוגלה וועד עובדי החברה חתמו על הסכם קיבוצי שיחול על כ-200 עובדות ועובדי המרכז הלוגיסטי שלה בצריפין. ההסכם, שתוקפו שלוש שנים, יחול על עובדי אגף הלוגיסטיקה ונהגי ההפצה והתובלה, והוא נחתם כחודש לאחר חתימה על הסכם דומה עם לעובדי חטיבת המכירות של החברה.

חתימת ההסכם במרכז הלוגיסטי של קימברלי קלארקחוגלה בצריפין (צילום: ההסתדרות)

עם חתימת ההסכם יקבלו העובדים מענק חתימה מיוחד בסך 1,500 שקל. ההסכם גם מגדיל את שכר העובדים ב-3.3% בממוצע בכל שנה וכולל שינוי משמעותי של מודל תשלום שעות נוספות גלובליות (שנ"ג) לנהגים, כאשר 75% מהשנ"ג הקיים ייכנסו לשכר בסיס של כל עובד, כך שהוא יגדל בעשרות אחוזים מעבר לתשלום שעות נוספות בפועל.

בנוסף ההסכם מקנה לעובדים תוספת ותק שנתית, תקציבים לנופשים, תקציבי רווחה מוגדלים, הגדלת שווי ערך ימי ההבראה, מענק בשווי למעלה מ-100 שעות עבודה בכל שנה לכל עובד, משכורת י"ג לעובדים קבועים, הגדלת האש"ל, קרן השתלמות והפרשות פנסיוניות גם על מרכיבי פרמיה. לראשונה בחברה ההסכם יחול גם על עשרות עובדים שהועסקו עד עתה בחוזים אישיים. יו"ר הוועד יוסף מלסה מסר: "לאחר תקופה ארוכה ולא פשוטה אני גאה בהישגי ההסכם ובעבודת ההסתדרות אשר עמדה לצדנו איתנה לאורך כל הדרך. תודה לחבריי לוועד יריב בן שבת ואלכסי לוין על השותפות ועל הנחישות".