הסכם קיבוצי חדש במכבסה תל-בר; התארגנו עובדי ההפצה של מי עדן

הסכם קיבוצי חדש המסדיר את תנאי ההעסקה והשכר של 250 עובדי מכבסת תלבר בעפולה לתקופה של 4 שנים, נחתם השבוע. ההסכם מבטיח להם תוספות שכר מדי שנה, באופן שמביא לידי ביטוי את עבודתם המאומצת. במסגרת ההסכם העובדים יקבלו תוספות שכר בשיעור של 2%-3% בכל אחת משנות ההסכם, וזאת בנוסף לתוספת של אחוז אחד בגין ותק. סעיף נוסף בהסכם מבטיח כי מענק ההתמדה הנהוג בחברה יחול לראשונה גם על עובדים המוצבים במחסני הכביסה בבתי החולים. כמו כן הוגדל גובה השי שתחלק החברה לגמלאים.

2017-02-15_192219

חברת תלבר הנה חברה בבעלות שרותי בריאות כללית המספקת שירותים למוסדות הבריאות בישראל. החברה מספקת שירותי כביסה, גיהוץ, הכנה ועיקור של חבילות סטריליות, מספקת חומרי חבישה חדפעמיים לבתי חולים, מנהלת ומתפעלת מחסנים בבתי חולים ומספקת שרותי ארכיון וגניזה.

יצוין שכ-350 עובדי מערך ההפצה של חברת מי עדן השלימו אתמול (שלישי) את התארגנותם בהסתדרות, לאחר שיותר משליש מהם, כנדרש בחוק, חתמו על טפסי ההצטרפות לארגון. מהלך ההתארגנות קרם עור וגידים לאור רצונם של העובדים לשפר את תנאי העסקתם ולהבטיח את ביטחונם התעסוקתי. בין העובדים המצטרפים להסתדרות: עובדי מערך החלוקה של כדי המים, סוכני המכירות, עובדי מערך התיקונים, נציגי שירות הלקוחות, אנשי מנהלה ועוד. העובדים מועסקים בששת הסניפים של מי עדן הפועלים ברחבי הארץ, ובנוסף במרכזי שירות הלקוחות ומרכזי התיקונים. מוועד הפעולה של ההתארגנות נמסר: "החלטנו להתאגד בהסתדרות כי הגיע הזמן שישמעו את הקול של העובדים בחברה".