הסגל האקדמי הזוטר באונ' ת"א יפתח בשביתה ביום העובד הבינלאומי

הנהלת ארגון הסגל האקדמי הזוטר הודיעה למנכ"ל אוניברסיטת תל אביב כי לאור המשא ומתן שקיימו הצדדים במהלך חול המועד, השביתה שאמורה הייתה להתקיים מיד בתום חופשת חג הפסח, תידחה במספר ימים על מנת לאפשר מיצוי של המשא ומתן וחתימה על הסכם קיבוצי חדש.

2019-04-28_184648

ההחלטה על השביתה התקבלה לאור העובדה שההנהלה חזרה בה מן ההסכמות שהושגו בתום השביתה הקודמת שנערכה בתחילת שנת הלימודים באוקטובר אשתקד, ועל רקע נתק חד צדדי עליו החליטה הנהלת האוניברסיטה לפני חמישה שבועות.

לפיכך, הודיעה הנהלת ארגון הסגל האקדמי הזוטר על היערכות לקראת צעדים ארגוניים (עד לשביתה מלאה) אחרי חופשת הפסח, ככול שהמו"מ לא יתקדם ולא יבשיל להסכם. בעקבות הודעה זו שבה ההנהלה לשולחן המו"מ ביום חמישי שעבר והושגה התקדמות מסוימת במו"מ.

נטלי לוי, יו"ר ארגון הסגל האקדמי הזוטר, מסרה:" קיבלנו את ההחלטה לדחות את השביתה בשלושה ימים מתוך דאגה והתחשבות בסטודנטים, ומתוך הערכה  למאמצי  יו״ר אגודת הסטודנטים,

וכמובן מתוך רצון אמיתי וכנה לקדם את המו"מ ולהגיע להסכם. אנו יודעים שניתן למצות את השיח מול הממונה על השכר בימים בודדים ולכן  הסכמנו לדחייה של שלושה ימים במועד השביתה עד ליום רביעי ה-1 במאי". יצוין כי הנהלת ארגון הסגל האקדמי הזוטר מתנה  הסכמה זו בתנאים שעיקרם תשלום תוספת שכר מידית והתחייבות לשבת למו"מ אינטנסיבי, רצוף ויומיומי מיד במוצאי שבת, מתוך כוונה להגיע להסכם תוך ימים בודדים.