הכריזו סכסוך עבודה: עובדי בזק בינלאומי הפגינו מול ביתו של יו"ר בזק בת"א

עובדי בזק בינלאומי הפגינו הבוקר (שישי) מול ביתו של יו"ר בזק, גיל שרון, בתל אביב. זאת, במחאה על כוונת החברה האם המופרטת לפרק את בזק בינלאומי ולפזר את פעילותה בין שלוש חברות שונות. "הנהלת החברה נוקטת מדיניות של הסתרה וחוסר יושרה במגעים אתנו" אמרה יו"ר ועד עובדי בזק בינלאומי, לימור ליברמן-לביא. "ההנהלה יודעת שאנו פתוחים לקיום דיון ענייני, אך לצערי בוחרת לנקוט בצעדים חד-צדדיים במקום בהידברות עם העובדים, ופוגעת מדי יום בחברה ובעובדים".

ההפגנה, הבוקר, של עובדי בזק בינלאומי מול ביתו של יו"ר בזק גיל שרון בתל אביב (צילום: אילן לוינסקי / התאגדות עובדי בזק בינלאומי)

 

"אנחנו יוצאים להפגין כדי להבהיר לדירקטוריון החברה ולגיל שרון העומד בראשו, שלא ניתן יד לכל מתווה שיפרק את בזק בינלאומי ויפגע בכ-1,300 עובדי החברה המסורים ובני משפחותיהם. מקום עבודתנו אינו הפקר, וכפי שהוכחנו בעבר לא נהסס לנקוט בכל האמצעים והכלים שברשותנו, לרבות צעדים ארגוניים מרחיקי לכת, על מנת להיאבק בתוכניות ההנהלה. הפגנות, עיצומים וסכסוך עבודה הם רק ההתחלה. נמשיך להיאבק על עתידה של בזק בינלאומי ונגד הפגיעה המתמשכת בעובדי החברה המסורים".

העובדים הכריזו סכסוך עבודה והחלו לנקוט בצעדים ארגוניים לאחר שלפני כשבועיים הודיעה בזק לבורסה שהיא בוחנת אפשרות לסגור את חברת בזק בינלאומי ולפזר את עובדיה בין שלוש חברות שונות. על פי הודעת בזק, החברה צפויה להיות מאוחדת אל תוך חברת "יס" כשקודם לכן תופרד ממנה חטיבת האינטגרציה העוסקת בעיקר בפרויקטים של אבטחת מידע, ענן ועוד ללקוחות עסקיים גדולים, לתאגיד נפרד.

 

עוד על מאבק עובדי בזק בינלאומי:

לאחר שההסתדרות הכריזה על סכסוך: עובדי בזק בינלאומי פותחים בעיצומים

 

סרטונים – עובדי בזק בינלאומי מפגינים הבוקר בתל-אביב:

https://www.facebook.com/631718286883542/videos/158244569532117

https://www.facebook.com/631718286883542/videos/3412897168812512