הוכרז סכסוך עבודה במסגרת מאבק עובדי רשת קהילה ופנאי בחולון

במסגרת מאבק עובדי רשת קהילה ופנאי בחולון על תנאי העסקתם, הכריזו העובדים סמוך לערב חג סוכות, על סכסוך עבודה. המשמעות: כאלף עובדים עשויים לשבות ולשתק את הפעילות הצהרונים בעיר. על כך פורסם ב"השקמה חולון".

2017-10-08_205145

לדברי העובדים שכרם הממוצע הוא נמוך ועומד על כ-30 שקלים לשעה, על אף שהובטח להם כי תנאי העסקתם ישופרו ושכרם יוכפל. העובדים הודיעו באמצעות ההסתדרות, כי הם מתכוונים להחריף את המאבק אם לא ימולאו דרישותיהם, וציינו במכתב לרשת כי "בפגישת המשא ומתן במהלכה הציגה הרשת את תשובתה למסמך הדרישות של העובדים, התברר שהרשת מתעלמת ממרבית דרישות העובדים ואינה נענית כלל למרבית הדרישות. מצב זה אינו מותיר ברירה בפני העובדים ובמידה שעמדת הרשת לא תשתנה באופן משמעותי, כל האופציות עומדות לרשותנו".

בעקבו הדברים ולאחר שלא נרשמה התקדמות במו"מ, הוגשה לפני מספר ימים בקשה לסכסוך עבודה בתמיכת ההסתדרות ונעמ"ת. יו"ר ההסתדרות במרחב חולון-בת ים, אלי נעים, אמר ל"השקמה חולון" כי סכסוך העבודה שעליו הכריזו העובדים אמנם קיים כחצי שנה, אולם במהלך השבוע הוא הורחב ונוגע לשיפור תנאי העסקתם של עובדי רשת קהילה ופנאי. "מקווה שהרשת תגיע להסדר עם העובדים, אחרת לא תהיה בררה אלא לצאת לשביתה", הוסיף נעים.