הוועד בפרטנר על המיזוג עם הוט: המהלך לא יוקדם ללא הסכמת העובדים

בעקבות הפרסומים על אפשרות מכירת פרטנר להוט ומיזוג בין החברות, הבהירה קרן אופק, יו"ר ועד העובדים בפרטנר, קרן אופק, כי "אף מהלך לא יקודם ללא הסכמת הוועד והבטחת הביטחון התעסוקתי של העובדים".

עובדי פרטנר. במרכז (מחזיקה שלט באנגלית) יו"ר הוועד קרן אופק (צילום: ועד עובדים)

יצוין שבעיתון "כלכליסט" פורסם ביום חמישי האחרון כי בעל ההון הצרפתי פטריק דרהי, בעלי חברת אלטיס המחזיקה גם בהוט, הציג הצעה לרכישת פרטנר תמורת 3 מיליארד שקל כדי למזג אותה עם הוט – פרסום שאושר על ידי הצדדים. בתגובה לפרסומים כתבה אופק לעובדים כי "בהמשך לפרסומים ביממה האחרונה בכלי התקשורת הודות מיזוג אפשרי בין חברת פרטנר לחברת אלטיס, חשוב לנו להבהיר לכם כי ועד העובדים עוקב מקרוב אחר ההתפתחויות, בוחן את החלופות השונות ונמצא עם האצבע על הדופק. אף מהלך עסקי משמעותי כמו מיזוג לא יקודם ללא הסכמת ועד העובדים והבטחת הבטחון התעסוקתי שלנו. פרטנר היא חברת התקשורת הטובה והמובילה בישראל הודות לכם ולשירות המקצועי והמסור אותו אתם מעניקים למיליוני הלקוחות שלנו".

אופק הוסיפה כי"לא ניתן לפגוע בנו באמצעות ספינים המופצים בתקשורת ונמשיך במלוא המרץ לעבוד קשה ובעיקר לצמוח ולהתפתח. כפי שהוכחנו כבר בעבר, אנחנו כאן כדי לשמור עליכם ועל החברה שאנחנו אוהבים ומאמינים בה".