דיון מכריע בעתידה של גלריית ברבור יתקיים בבית משפט השלום בירושלים

דיון מכריע בעתידה של גלריית ברבור הירושלמית יתקיים בבית משפט השלום בירושלים ביום חמישי הקרוב, 30 באוגוסט, בשעה  11:00. מפעילי הגלריה מסרו: "חופש הביטוי והדמוקרטיה בסכנה, אנו מזמינים אתכם לבוא לדיון מכריע בבית משפט השלום בירושלים ולתמוך בפעילות הגלריה".

2018-08-27_195345

עוד מסרו "בימים אלו, בזמן שאנחנו חוגגים שלוש עשרה שנה לקיומה של הגלריה ועסוקים בפעילות שוטפת ענפה ומגוונת, אנו מוצאים את עצמנו בעיצומו של מאבק הישרדות קשה ומתיש. אנחנו נלחמים מול הניסיונות של עיריית ירושלים לסגור את הגלריה עלידי תביעות שווא חוזרות ונשנות, ומעבר לכך בשנים האחרונות עיריית ירושלים מעכבת תשלומים ומונעת תקציבים מהגלריה באופן לא חוקי במטרה להתיש ולצמצם את פעילותינו. כתוצאה מזה כעת אנו מתמודדים עם בעיות תקציב חמורות  ואיום ממשי לסגירת הגלריה".

הם פנו "לחברים ולחברות, לתומכים ולתומכות של גלריה ברבור בבקשה אישית ודחופה לתרום סכום קטן למען המאבק להמשך הפעילות בגלריה ברבוראנו מאמינים שבמאמץ משותף נוכל להציל את הגלריה ולהבטיח את המשך פעילותה לאורך שנים.

יצוין שלמרות הלחצים של גורמים פוליטיים מהימין בעיריית ירושלים ומחוצה לה, הגלריה ממשיכה לקיים פעילות קהילתית וחברתית עשירה הכוללת בין היתר דיונים על נושאים הנחשבים על ידי ממשלת הימין כ"שנויים במחלוקת".

דף לתרומות של ברבור:

bankayma.org/barbur