דורשים את התפטרות נתניהו: אלפים השתתפו במשמרות מחאה ביותר ממאה צמתים

אלפי בני אדם הפגינו אמש (שבת) נגד הממשלה ביותר ממאה צמתים ברחבי הארץ, במסגרת מחאת "הדגלים השחורים". המפגינים דרשו את התפטרות ראש הממשלה בנימין נתניהו בשל כתבי האישום שעומדים נגדו, קראו קריאות רבות ובהן "הון שלטון, עולם תחתון" והניפו שלטים שעליהם נכתב "הטבות מס לווילה בקיסריה=מיליון מובטלים", "מצילים את הדמוקרטיה" ו"נאשם בפלילים מנהל מדינה, נשמע לכם נורמלי?".

ביום שישי האחרון, בדיוק שבוע לאחר המחאה ההמונית בעקבות מעצרו של תא"ל (מיל') אמיר השכל בהפגנה נגד שחיתות שלטון הימין מול מעון ראש הממשלה שבו והפגינו כאלף אנשי "הדגלים השחורים" באותו מקום. המשטרה הפעם לא התערבה, לא נרשמו מעצרים ונחסמו רחובות עזה וארלוזורוב שבסמוך למעון רה"מ.

מפגינים נגד נתניהו, אמש, בערבה (צילום: הדגלים השחורים)

תא"ל במיל' אסף אגמון, ששירת כטייס בחיל האוויר, נאם בהפגנה בשישי ואמר: "אמיר השכל ביקש ממני המון פעמים לדבר בהפגנות ותמיד התחמקתי מבקשות כאלה, אך אחרי סוף השבוע האחרון אני מרגיש שאני צריך לדבר על תקווה. בעיקר על התקווה שהטוב ינצח, שהטוב יגבר על הרע ושהצדק ינצח". "לפני מעצרו הנפשע של אמיר, אמר לי כאן ברחוב קצין בכיר 'סימנתי אותך אתה עוד תשמע ממני'. אני שמשרת את המדינה קרוב ל-50 שנה בחיל האוויר והפכתי ליעד לסיכול ממוקדהשר לביטחון פנים שיקר בריש גלי על המעצר ואמר שיילחם בחוסמי הכבישים ובכל זאת אנחנו כאן באלפים. זו ההוכחה שיש תקווה", הוסיף.