דו"ח חדש של 'קו לעובד' על ניצול הפועלים הפלסטינים בישראל

דו"ח חדש של עמותת קו לעובד עומד להתפרסם ובמרכזו: העסקתם של פועלים פלסטינים תושבי השטחים הכבושים בישראל. לרגל השקת הדו"ח יתקיים כנס המוקדש לצורות ההעסקה של פלסטינים בישראל. בין הסוגיות שיועלו בכנס: כמה פלסטינים עובדים בישראל ובהתנחלויות? כיצד מתבצעת ההעסקה שלהם? איך הם מגיעים לעבודה ובאיזה מצב? האם הם ישנים כאן? כמה עולה אישור עבודה? מה קורה עם הרפורמה המובטחת?

2018-11-05_202200

הדו"ח החדש: "כיבוש העבודה העסקת פלסטינים בישראל" – פורש את דפוסי הניצול, הביזוי והעושק המאפיינים בניצול המעמדי של הפלסטינים בישראל ובהתנחלויות.
במהלך הכנס ייערכו שני דיונים שיעסקו ברבדים השונים של צורת ההעסקה הנוכחי – בדגש על המשמעויות הכלכליות, החברתיות, הבטיחותיות והמנהליות שלו.

"נציף את שרשרת המחדלים הפוגעים בעובדים, נעסוק בגורמים ההיסטוריים שהובילו ליצירת המודל ונדון בפתרונות אפשריים לשינוי. מוזמנים חוקרים, ארגונים לשינוי חברתי, עיתונאים, דיפלומטים, עובדי ציבור וציבור העובדים. במהלך הערב ניתן יהיה לרכוש עותק כרוך של הדו"ח במחיר סמלי" נמסר מקו לעובד. הכנס יתקיים באולם קרן רוזה לוקסמבורג, שדרות רוטשילד 11 (קומה 2), תל אביביפו. ביום חמישי, 22 בנובמבר. הכנס יימשך שעתיים בין 19:00 ל-21:00. קבלת פנים וכיבוד קל החל מהשעה 18:30.

האירוע בפייסבוק:

https://he-il.facebook.com/events/1469551606481477