בתל-אביב נערכה האסיפה הראשונה של חד"ש לקראת הבחירות לכנסת ה-22

אסיפת פעילים ראשונה של חד"ש לקראת הבחירות לכנסת ה-22. נערכה בשבוע שעבר בתלאביב באסיפה נכחו חברי מטה הבחירות של חד"ש בעברית ופעילים המעוניינים ליטול חלק במערכת הבחירות הקרובה. עשרות הפעילים העלו הצעות לשיפור ולייעול עבודת המטה, שחלקן מובאות להלן:

2019-06-18_212411

פעילי חד"ש במצעד הגאווה שנערך בירושלים ב-6 ביוני האחרון (צילום: זו הדרך)

ראשית, הודגש הצורך בחיזוק התיאום בין המטות בעברית ובערבית. המהלך עשוי לסייע לקמפיין בכלל ולייצר יותר פעילויות שטח משותפות של יהודים וערבים.

שנית, להפיק יותר סרטוני רשת "ויראליים" שיאמצו דיבור מבדר ואפקטיבי יותר. אחת ההצעות שעלתה היא היעזרות באנשי מקצוע, ידוענים וקולנוענים תומכי חד"ש.

שלישית, קיום מערכת הבחירות לאורך חופשת הקיץ היא הזדמנות טובה לשלב בני נוער, סטודנטים, מורים ומרצים בקמפיין. פעילים הצביעו על מיעוט הפעילות הפוליטית בקמפוסים בקמפיין הקודם.

רביעית, להעניק משקל רב יותר לפעילות האקטיבים של סניפי חד"ש בתקופת הקמפיין שקודמת לסגירת הרשימות. פורום העובדים של חד"ש, אקטיב המאבק בכיבוש, האקטיב הסביבתי ואקטיב הלהט"ב – כל אלה מקיימים פעילות תדירה, והנוכחים באסיפה הציעו לתת לה מקום מרכזי בתקופה הראשונה של קמפיין הבחירות.

חמישית, משתתפי האסיפה הדגישו את חשיבות הנוכחות של המאבק המזרחי, המאבק הלהט"בי והנושאים הסוציאליסטיים בקמפיין הבחירות – גם אם תקום הרשימה המשותפת וחד"ש לא תרוץ ברשימה עצמאית.

שישית, לקיים סדרה של מפגשים פתוחים לפעילים בתחומים השונים (תקשורת, שטח, רשת ועוד), כדי לשפר את ביצועיהם של עובדי הקמפיין ומתנדביו. כמו כן, הודגש הצורך בקיום קבוצת מיקוד לניתוח המקורות המפיחים תקווה בציבור הבוחרים ומעודדים אותו להצביע.

שביעית, לשחזר את המגמה היעילה מהקמפיין הקודם ולהתחיל אותו בשלב מוקדם יחסית. העייפות של הזירה הפוליטית והתקשורתית מבחירות חוזרות עשויה דווקא לשרת אותנו.

הידיעה עומדת להתפרסם בגיליון "זו הדרך" הקרוב