בשכונת התקווה יתקיימו מחר כנס הדיור הציבורי והפגנת מחאה נגד מדיניות הממשלה

כנס פעילים של הדיור הציבורי יתקיים מחר, שלישי 14 במארס, בשעה 17:00 בבית ברבור שבשכונת התקווה, דרך ההגנה 135, תלאביב. מארגנות הכנס מסרו "מאבק הדיור הציבורי הוא המאבק הצודק ביותר כי קורת גג היא זכות יסוד של כל אדם". יצוין שבתום הכנס, בשעה 19:00, תתקיים הפגנת מחאה.

2017-03-13_194523

לדברי הפעילות "שר האוצר משה כחלון ושר יואב השיכון גלנט מפזרים הבטחות – כי הם מפחדים! מפחדים מאתנו! אבל מספר מחוסרי קורת הגג גדל מצוקת הדיור הולכת וגוברת ואיתה עולים גם מחירי השכירות והנדל"ן, התעללות החברות המשכנות בדיירות המתגוררות בדירות הרוסות ומסוכנות למגורים נמשכת – חוסר השקיפות בתקציבי החברות המשכנות היא קרקע פורייה לשחיתות. נמשיך להראות את כוחנו ולתבוע את זכויותינו בנחישות ועד שמקבלי ההחלטות לא רק יבטיחו אלא גם יעשו – ומיד".

עוד ננסר: "זהו מאבק שאין ברירה אלא לנצח בו – כי אלה חיינו. מדינה, הפועלת למען הזכות לבניית עתיד של ממש וחיים בכבוד, למען זכויות היסוד שלנו – היא המדינה בה כולנו שואפות לחיות ולהתקיים. בואו להיות עמנו, לצעוד עמנו ולדרוש את זכותנו – כי המדינה הזו היא של כולנו וחובת הממשלה לפעול למען זכויותינו שלנו ולא למען שלטונם, כוחם והונם של בעלי הכוח והשלטון".

האירוע בפייסבוק: https://www.facebook.com/events/251995351913065