בלחץ הימין פשיסטי: בוטל אירוע של חד"ש-תע"ל ברחובות; מחר כנס בת"א

אירוע של הרשימה המשותפת חד"שתע"ל שתוכנן להתקיים באולם ברחובות, בוטל בשל לחצים מצד אנשי הימין הפשיסטי. האירוע אמור היה להתקיים בעוד שבועיים באולם "בני ברית" בעיר בהשתתפות ח”כ עאידה תומאסלימאן וד"ר עופר כסיף מחד"ש תושב רחובות. מחד"ש נמסר כי הנהלת האולם אישרה את האירוע בתחילה אך אתמול (שני) הודיעה כי לא תוכל לקיימו שכן "לא ידעה שמדובר באירוע פוליטי". לדברי המארגנים לחצים של גורמי ימין ברחובות גרמו להנהלה לסגת מהסכמתה לקיום האירוע.

2019-03-12_204351

חברת הכנסת תומאסלימאן אמרה בתגובה: "ביטול האירוע ברחובות הוא היכנעות מסוכנת להסתה ולשיסוי. ניסיונות ההשתקה לא יועילו וקולנו ימשיך להדיר שינה מעיניהם של הגזעניים". כסיף הוסיף: "הימין לא מסתפק רק בהסתה אלא גם באיומים על שלומם של פעילים ואנשי ציבור. לא אתן לבריונות להשתיק אותי ואת חברי במאבקנו הצודק לשלום ושוויון ולחברה צודקת". מחד"ש נמסר: "עוד השתקה לקולות ביקורתיים נגד ממשלת נתניהו שמנהל מסע הסתה נגד האזרחים הערבים. אנחנו לא נשתוק. הקהל הרחב מוזמן להגיע לעשרות אירועים בהשתתפות המועמדים שלנו ברחבי הארץ. אנחנו נמשיך להיות אלטרנטיבה לממשלת הימין הקיצוני ולהיות קול שפוי נגד הגזענות".

יצוין שבתלאביב יתקיים מחר (רביעי) אירוע השקת הקמפיין של חד"שתע"ל בעברית, בהשתתפות ח"כ איימן עודה, ח"כ אחמד טיבי, ח"כ עאידה תומאסלימאן, ד"ר עופר כסיף וסונדוס סאלח. האירוע יתקיים בשעה 19:30 ב"פיי", רחוב אחד העם 54, בקרבת מטה הבחירות של חד"ש בעיר.