בכנסת יתקיים דיון ציבורי על נישולם של הפלסטינים משטחי סי בשטחים הכבושים

דיון ציבורי על נישולם של הפלסטינים משטח "סי" שבשטחים הכבושים יתקיים ביום רביעי הקרוב בכנסת ביוזמת חברי הכנסת איימן עודה (חד"ש הרשימה המשותפת), קסניה סבטלובה (העבודה המחנה הציוני), דב חנין (חד"ש הרשימה המשותפת) ומיכל רוזין (מרצ).

2016-07-21_203029

בהזמנה לכנס, שיתקיים תחת הכותרת "מגרשים ומספחים", נאמר "הריסות בתיםמניעת גישה למיםסגירת שטחים לאימונים צבאיים, פגיעה במקורות פרנסה האם מאחורי ההתעמרות בתושבים הפלסטינים ישנם שיקולי ביטחון כפי שטוענים בממשלהאו מדיניות ברורה שמטרה אחרת עומדת מאחוריה?הממשלה פועלת לדחיקת הפלסטינים משטחי סי כדי לקדם סיפוח בפועל של רוב שטחי הגדה המערבית ובכך למנוע את האפשרות להקמת מדינה פלסטינית".  בכנס יוצגו נתונים חדשים על מציאות החיים בשטחי C וכן נתונים מעודכנים על העלייה המשמעותית בשיעור הריסות בתי הפלסטינים.

בכנס ישתתפו נציגים של קהילות פלסטיניות, שגריר האיחוד האירופי, לארס אנדרסון; נציגי האו"ם שידנו בהרס מבנים הומניטאריים; נציגי ארגוני זכויות האדם, בצלם, יש דין, שלום עכשיו, מחסוםווטש, האגודה לזכויות האזרח, לוחמים לשלום ורבנים לזכויות אדם. הוא יתקיים באולם נגב שבמשכן הכנסת, ביום רביעי 27 ביולי, בשעה 15:30. הדיון פתוח לקהל הרחב, יש להירשם מראש.

האירוע בפייסבוק: https://www.facebook.com/events/1561274634180261

להרשמה: dovhanin@gmail.com