בחיפה יפגינו בדרישה להסיר את המצור על עזה; המשטרה מאיימת על מארגן המחאה

פעילים בכוחות פוליטיים ותנועות שלום, בהם מק"י וחד"ש, קוראים להפגין בחיפה ביום ראשון הקרוב, 20 במאי, בשעה 20:30 , בדרישה להסיר את המצור על עזה. המארגנים מסרו "יותר מעשר שנים של מצור על רצועת עזה, הרג מאות מפגינים לא חמושים ואלפי פצועים בשבועות האחרונים – הממשלה מסלימה בכל החזיתות: בהתנחלויות בגדה המערבית, בפרובוקציה של טראמפ ונתניהו בהעברת השגרירות של ארה"ב לירושלים, ובחרחורי מלחמה הרס אסון על שני העמים ועל כל האזור".

2018-05-18_162155

עוד מסרו "נפגין יחד, יהודיות וערביות, ערבים ויהודים, בקריאה לעצור את האש וההרג, לסיים את המצור, ולסיים הכיבוש ולכונן שלום צודק של שתי מדינות, ישראל ופלסטין, אחת ליד השנייה. רק שלום צודק יבטיח את הביטחון של שני העמים בארץ." כאמור, ההפגנה תתקיים ביום ראשון הקרוב, בשעה 20:30 בכיכר אונסקו במושבה הגרמנית, חיפה.

יצוין שאחד ממארגני המחאה, מזכיר חד"ש בחיפה רג'א זעאתרה, "הוזהר" על ידי המשטרה ש"לא להתקרב למקום ההפגנה – פן ייעצר". המפלגה הקומוניסטית הישראלית פרסמה הבוקר (שישי) הודעת גינוי להתנהגות המשטרה הנוקטת בשבועות האחרונים במדיניות דיכוי בלתי חוקית כלפי מחאות נגד הכיבוש – כפי שנרשם השבוע בהפגנת ועדת המעקב בירושלים, החרמת דגלי פלסטין ומעצר מפגינים ברחבי הארץ.

האירוע בפייסבוק:

https://he-il.facebook.com/events/234592047295666