בגדה השמאלית יוקרן 'נוזהת אל פואד' וייערך מפגש עם הבמאי ג'אד נאמן

בגדה השמאלית יוקרן מחר (מוצ"ש) הסרט "נוזהת אל פואד" וייערך מפגש עם הבמאי ג'אד נאמן. ההקרנה "נוזהת אל פואד" (שוטטות הלב) תיערך במועדון קולנוע בגדה השמאלית, אחד העם 70, תל אביב, בשעה 19:00. הסרט הישראלי מ-2007 ובהשתתפות מוחמד בכרי, אפרת גוש ויעל הדר; דובר ערבית ועברית, תרגום לעברית.

2018-03-02_164306

מתוך הסרט

עלילת הסרט מתרחשת על פני כמה מישורים. באחד מתוארת מערכת יחסים של תסריטאית סדרת טלנובלה (יעל הדר) עם אביה, סופר ישראלי מוערך יליד בגדד (מוחמד בכרי), וכן סיפורה של כוכבת הסדרה (אפרת גוש) המגלה כי היא חולה בלוקמיה, סרטן הדםבמישור הפנטסיה, מוצאות עצמן הדמויות בתוך סיפורי "אלף לילה ולילה" בעיר בגדד של הכליף הארון אל רשיד. הגיבורה היא נוזהת אל פואד הערמומית (אפרת גוש) והכליף הוא מוחמד בכרי. העלילה, זו הריאליסטית וזו של האגדה, מתרחשת בסמטאות יפו, בבתי יפו, בהוספיס של חולים סופניים במנזר ביפו ובנמל יפו. נוכחותו העזה של האתר הדו לאומי הזה יוצרת דרמה משל עצמה.

בתפקידי משנה: עמוס תמם, לובנה סלאמה, עודד לאופולד, מירב גרובר, פירה קנטור. תסריט – שירלי רםעמית, דניאל, אביצור, ג׳אד נאמן. מוזיקה – שלמה גרוניך, ריכרד ואגנר. צילומים חנניה בר. הפקה אלכסנדרה סלנצ׳ר. עריכה ענת לוברסקי. הסרט דובר עברית וערבית, עם כתוביות עברית. כאמור, אחרי ההקרנה תיערך שיחה עם הבמאי ג'אד נאמן.