בביהמ"ש לתעבורה בירושלים יתקיים דיון בתיק התעמרות נוסף של המשטרה בפעילי תעאיוש

בבית המשפט  לתעבורה בירושלים יתקיים דיון בתיק התעמרות נוסף של המשטרה בפעילי תעאיוש. הדיון יתקיים בפני השופטת שרית זוכוביצקי ביום רביעי הקרוב, 1 ביולי, בשעה 9:00 בבית משפט השלום לתעבורה, רח' בית הדפוס 12. דובר תעאיוש מסר "אין זה עוד משפט תעבורה רגיל ובטח שלא דיון בעבירה פעוטה של אי חגירה של חגורת בטיחות ע"י נוסע, עליה ישנה ברירת קנס! ב-19 באפריל אשתקד, כבכל שבת, התכוונו לצאת לדרום הר חברון לפעילות השבועית שמקיימת תעאיוש".

2015-06-29_201154

השוטר שמפברק דו"חות כדי להתנכל לפעילי שלום בירושלים (צילום: תעאיוש)
"באותו בוקר כאשר היינו בדרכנו ברחובות ירושלים לאסוף פעיל נוסף, עקבה אחרינו ניידת משטרה. ברח' מטודלה כרז השוטר שנעצור. מפה החלה מסכת הטעיה, רדיפה מיותרת, האשמות שווא ועוד". לאחר העצירה נלקחו שני הפעילים לחקירה והואשמו בהפרעה לשוטר, בנהיגה ללא רישיון ובאחזקת חומר החשוד כסם (בשל שקית טבק שהייתה ברכב). הנהג גם "זכה" לדו"ח על אי חגירת חגורה, למרות שהיה חגור בעת הנסיעה. בתום שעות רבות הם שוחררו למעצר בית בן שלושה ימים. מספר שבועות מאוחר יותר, הפעילים קיבלו הודעה לפיה התיקים שנפתחו נגדם נסגרו. רק הדו"ח השקרי על אי החגירה נותר בעינו.

 

עוד נמסר מהתנועה כי "דו"ח זה מצטרף לשרשרת התנכלויות והתעמרויות של המשטרה ושאר כוחות הכיבוש בנו, פעילות ופעילי תעאיוש. כל מטרתם היא להפחיד, לסכל ולנסות לחסל את הפעילות שאנו תעאיוש מחויבים לה ומאמינים שהיא כה חשובה וחיונית.
נשמח מאוד אם תוכלו להגיע ולתמוך בנו בדיון".