באם תרצו מאוד מודאגים ממה שמתפרסם בשבועון 'זו הדרך' וקוראים לחקירת המשטרה

הארגון הפשיסטי "אם תרצו" מאוד מודאג ממה שמתפרסם בשבועון הקומוניסטי "זו הדרך" וקראו למשטרה לחקור את תוכנו. ברשומה שפורסמה השבוע בדף הארגון בפייסבוק נכתב "לא תאמינו אילו חומרי הסתה חולקו בהפגנת השמאל הקיצוני אמש. יהודה רכז השטח שלנו חושף: נכנסנו אמש להפגנה של אנשי השמאל הקיצוני בבלפור. זה מה שחילקו לעשרות המפגינים. קריאה לאינתיפאדה ערבית". עוד צורפו לרשומה שתי תמונות מתוך הגיליון האחרון. "מצפים ממשטרת ישראל לבחון מי מפרסמי תעמולת ההפצה ולטפל בהם", נכתב עוד.

הארגון מתייחס למאמר שפורסם בגיליון האחרון של השבועון, שנכתב על ידי יו"ר מכון אמיל תומא וממנהיגי מק"י, ח"כ לשעבר עיסאם מח'ול (חד"ש), תחת הכותרת "המאבק ההמוני הפלסטיני בפרספקטיבה היסטורית – על סיפוח ואינתיפאדה עממית". המאמר פורסם כעבור מספר ימים בעיתון "אל אתיחאד" היוצא לאור בחיפה.

ממערכת "זו הדרך" נמסר בתגובה "לא צריך שטינקרים בדמות 'רכז השטח'. ניתן לקבל את גיליונות השבועון מדי שבוע בכל הפגנה ברחבי הארץ, ולעיין בו גם באינטרנט. אין כאן סודות: 'זו הדרך' דוגל בסיום הכיבוש ובהגדרה עצמית של העם הפלסטיני, בהקמת מדינה פלסטינית בצידה של ישראל בשטחים שנכבשו ב-1967, בפירוק ההתנחלויות, בהכרזת ירושלים המזרחית כבירת פלסטין ובהכרה בזכויות הפליטים. זה לא סוד ולא ממש חדש, אלה עמדות של השבועון מאז 1967".

המאמר של עיסאם מח'ול שפורסם בגיליון "זו הדרך" האחרון (עמ' 5):

http://maki.org.il/he/wp-content/uploads/2020/07/G28_2020.pdf