באוניברסיטת תל-אביב יתקיים כנס על ייצוג הערבים בתקשורת העברית

באוניברסיטת תלאביב יתקיים כנס על ייצוג הערבים בתקשורת העברית. זאת, ביוזמת עמותת "סיכוי", החוג לתקשורת באוניברבסיטה והעין השביעית. הכנס יתקיים ביום שני 3 באפריל באוניברסיטת תלאביב באולם זאב סגל שבבניין מדעי החברה נפתלי משעה 15:30.

לדברי אנשי "סיכוי", עידן רינג ואמג'ד שביטה, "הכנס הזה הוא נקודת ציון חשובה במהלך שלנו לקידום ייצוג שוויוני של האזרחים הערבים בתקשורת. לאחר שנה אינטנסיבית מאוד של מאבק בהדרה של האזרחים הערבים מערוצי הטלוויזיה והרדיו המרכזיים, שנה שבה הגענו להישגים משמעותיים אבל גם התמודדנו עם מציאות קשה של הדרה עמוקה ומושרשת, ברור לנו שהאתגר של ייצוג שוויוני דורש שילוב כוחות".

2017-03-23_204221

בכנס ישתתפו ד"ר דניאל דור, ראש החוג לתקשורת באוניברסיטת תל אביב; סוהיר נחאס, חברת מועצת הראשות השנייה; נורית קנטיעורכת "מה בוער" בגל"צ; עלי ואקד, מנהל ערוץ i24news בערבית; דרור זרסקי, עורך "לונדון את קירשנבאום" בערוץ 10; ח'ולוד מסאלחה, חוקרת במרכז איעלם; ערן זינגרכתב לענייני ערבים בקול ישראל; הישאם נפאעעורך העיתון הקומוניסטי אלאיתיחאד היומון היחיד בשפה הערבית היוצא לאור במדינת ישראל;  אורן פרסיקו מאתר העין השביעית; ד"ר ענת באלינטהחוג לתקשורת באוניברסיטת תל אביב, ועוד.

לתוכניה המלאה

לאירוע בפייסבוק: https://www.facebook.com/events/170887490088769