אספה שנתית של חד"ש ת"א עם ח"כ עאידה תומא-סלימאן על האלימות בחברה הערבית

האסיפה השנתית של סניף חד"ש תל אביב תתקיים מחר (שלישי) בשעה 19:00. מחד"ש נמסר שלאחר הבחירות לוועד הסניף יתקיים דיון בנושא המאבק באלימות בחברה הערבית, בהשתתפות ח"כ עאידה תומאסלימאן, חבר מועצת העיר תל אביביפו עו"ד אמיר בדראן ומזכירת חד"ש בתל אביב עו"ד נועה לוי. האסיפה תתקיים בגדה השמאלית, אחד העם 70, תל אביב.

ח"כ תומאסלימאן (חד"ש הרשימה המשותפת) לוקחת חלק פעיל מאוד במערכה נגד האלימות ובמחאה על אזלת ידה של המשטרה. היא השתתפה בצעדת מחאה שנערכה ביום שישי האחרון בעיר עכו, בעקבות הרצח של תייסיר סאלם, תושב העיר. מפגינים לבושים בשחורים קראו "עכו החליטה להדליק נר במקום לקלל את החושך" ו"ארדן תתפטר, דמנו אינו הפקר". התהלוכה נערכה אחרי שארבעה מקרי רצח אירעו בעכו בשנה האחרונה, בהם שלושה גברים ואישה, כולם ערבים. יצוין שהוועדה העממית בעיר עומדת מאחורי המחאה שתוכננה עוד בטרם נרצח סאלם.

ח"כ תומאסלימאן מסרה: "הגענו הערב תושבות ותושבי עכו לתחנת המשטרה בעיר כדי להגיד שלא נקבל ארבע רציחות בעירנו בשנה. התפקיד שלהם הוא לדאוג שהילדים שלנו ירגישו ביטחון ברחוב." "אדם נורה באור יום, ברחוב הראשי של העיר. כנופיות הפשיעה משליטות פחד וחרדה על כל האזרחים ולמשטרה אין תשובות", הוסיפה. "תארו לכם מצב כזה בגבעתיים", המשיכה תומאסלימאן. "האם הרצח היה עובר בשקט? או שזה היה כותרת ראשית בכל העיתונים?". היא סיימה את דבריה בתהייה "האם התקשורת הישראלית תעשה את תפקידה ותיתן לו את תשומת הלב שמגיעה לאדם שאיבד את חייו? האם היא תראה גם אותו כבן אדם?".

האסיפה השנתית בפייסבוק:

https://www.facebook.com/events/1419709314853143/