אלף הפגינו ליד מעון ראש הממשלה; הערב: מחאות בצמתים ובגן צ'רלס קלור

כאלף מפגינים הגיעו אתמול (שישי) אחה"צ אל מחוץ למעון ראש הממשלה ברחוב בלפור בירושלים. זו הייתה ההפגנה השלישית בשבוע האחרון במקום. המפגינים נשאו שלטים וקראו, בין היתר, "הוןשלטוןעולם תחתון", "ביבי לך הביתה" ו"מושחתים נמאסתם". קטע הכביש ברחוב עזה בין בן מימון לצומת כיכר פריז נחסם לתנועה. בין המפגינים: קבוצה גדולה של פעילי חד"ש ומק"י, ביניהם ח"כ עופר כסיף (הרשימה המשותפת).

פעילי חד"ש ומק"י, ביניהם ח"כ עופר כסיף (שלישי מימין) בהפגנה שנערכה אתמול מול מעון ראש הממשלה בירושלים (צילום: זו הדרך)

"יש לי חלום שנדע לתמוך בשכבות החלשות ולאפשר להן קיום בכבוד" נאם תא"ל במילואים אמיר אשכל, ממובילי המחאה, "יש לי חלום שכל אזרח יהיה זכאי להזדמנות למימוש עצמי וכלכלי ללא תלות במקום מגוריו והרקע האישי שלו, יש לי חלום של חברה ללא גזענות וללא אפליה, יש לי חלום של שוויון בין כל האזרחים והפסקת השליטה על עם אחר", הוסיף.

"המראות שאנו רואים ברחבי הארץ הם תוצאה של ממשלה לא מתפקדת והתוצאות הרות אסון" נמסר אתמול מארגון הדגלים השחורים, "האסון הכלכלי שהממשלה הזאת יוצרת מהווה איום קיומי על מדינת ישראל כפי שאנו מכירים אותה. מאות אלפים נאלצים להיכנס לחובות שילוו אותם עשורים קדימה והממשלה עסוקה ביחסי ציבור וחלוקת כספי שוחד במקום לטפל בבעיות היסוד".

בשעה 18:00 מתכוונים לצאת המפגינים ל-200 צמתים וגשרים ברחבי הארץ במחאה על התנהלות הממשלה לאור המשבר וקריאה להתפטרות ראש הממשלה. בשעה 20:30 תתקיים הפגנה משותפת עם "קבינט התקווה" של מחאת העצמאיים בגן בצ'רלס קלור בתל אביב.

לרשימת הגשרים והצמתים בהם יפגינו הדורשים את התפטרותו של נתניהו:

https://www.facebook.com/events/318041576034987/