אירוע ציבורי בירושלים לציון ה-1 במאי בהשתתפות ח"כ תומא-סלימאן

ביום העובד הבינלאומי, ה-1 במאי, ייערך אירוע ציבורי בירושלים, ביוזמת כוח לעובדים בהשתתפות יו"ר הוועדה לקידום מעמד האישה ושוויון מגדרי של הכנסת, ח"כ עאידה תומאסימאן (חד"ש הרשימה המשותפת), פעילים במאבקים חברתיים, תערוכת אמנות ומסיבה.

2018-04-20_171801

ממטה ירושלים של כוח לעובדים נמסר "בשבילינו כל יום הוא חג הפועלים, אז לכבוד חג הפועלים החלטנו לארח מספר מאבקי שטח חשובים שקורים בחברה הישראלית, לצד מאבקי פועלים שקורים אצלנו בארגון ונארח את חברת הכנסת תומאסולימאן. כמו כן, במקום תוצג תערוכת אמנות בנושא מאבק ולסיום נרקוד במסיבת פועלות בכיכובם של מיטב התקליטנים והתקליטניות". את הערב ינחו יעל סיני ומרטין וילר, מאגדי עובדים.

הערב יתחיל בשעה 19:30 עם פתיחת תערוכת האמנות ובה יצירותיהם של טוהר לב, יסמין טפר, יובל נאור, אלעד חמרה, שי עפרון ותמר שוויקה. בשעה 20:00 "סיפורי מאבקים": "המאבק הפמיניסטי בזירה התקשורתית" יערה כהן (פוליטיקלי קוראת); "המאבק לדיור ציבורי"ריקי כהן בנלולו (לא נחמדים לא נחמדות), "מאבק עובדי חסות הנוער" אלברט סופר (כוח לעובדים), "המאבק לשוויון בנגב"מוניר אבו עראר, ממעגל הנגב של תנועת עומדים ביחד. בשעה 21:15 תיערך שיחה עם ח"כ תומאסלימאן. האירוע יתקיים ביום שלישי הקרוב, 1 במאי, בית אליאנס, כי"ח 5, ירושלים.

הכניסה חופשית, אך מספר המקומות באירוע מוגבל. ניתן להירשם באמצעות הטופס המקוון:
https://goo.gl/forms/WwbfUgRazXa7U3un2

האירוע בפייסבוק:
https://www.facebook.com/events/990014784483716