איגוד העובדים הסוציאליים נגד איסור האימוץ של קהילת הלהט"ב; הפגנה ביום ה'

איגוד העובדים הסוציאליים הגיב אתמול (שני) לתשובת המדינה בנושא אימוץ ילדים על ידי קהילת הלהט"ב. "בשנת 2017 המדינה צריכה להבין שלהט"ב זה נורמלי", אמרה צפרא דוויק, יו"ר איגוד העובדים הסוציאליים. לדבריה, העובדים הסוציאליים יודעים כיצד לבחון יכולתו של תא משפחתי, בין אם הוא חד מיני או הטרוסקסואלי, לגדל ילד באהבה ובכבוד ולהעניק לו את כל הצרכים הדרושים. "איסור אימוץ לקהילת הלהט"ב היא מדיניות שמרנית וחשוכה ואנו מקווים ששופטי בג"ץ ידחו אותה מכל וכל", הוסיפה.

2017-07-18_214013

שר העבודה והרווחה חיים כץ פנה הבוקר לבג"ץ בבקשה למתן הארכה לטובת בחינה מחודשת של סוגיית האימוץ על ידי זוגות חדמיניים. זאת, "על מנת שגורמים מקצועיים יבחנו את הנושא מחדש, תוך לקיחת כלל השיקולים העומדים על הפרק בחשבון".

 בתשובה לעתירה שהגישו המרכז הרפורמי ועמותת "אבות גאים", שבה דרשו העותרים לאפשר גם לזוגות ידועים בציבור וגם לזוגות חדמיניים לאמץ ילדים, נכתב בהודעת המדינה לבג"ץ: "עמדת גורמי המקצוע בשירות למען הילד מצדדים לעת הזו בשימור המצב הקיים, ביחס לעדיפות באימוץ הניתנת לזוג שהם גבר ואישה, בשים לב למציאות בחברה הישראלית והקושי שעלול להיות כרוך בכך ביחס לילד הנמסר לאימוץ".

יצוין שהאגודה למען הלה"טבים תקיים הפגנת מחאה ביום חמישי הקרוב. "לאחר שנחשפנו לעוד צעד חשוך ונמוך מצד הממשלה, אנחנו בוחרים לא לשתוק. ביום חמישי הקרוב, בשעה 18:30 מול קרית הממשלה בתל אביב (מנחם בגין 125), נגיע במפגן כוח גדול כדי להבהיר שאנחנו לא אזרחים סוג ב' במדינת ישראל, המדינה שלנו", אמרו באגודה.

פרטים נוספים על ההפגנה ביום חמישי בפייסבוק:

https://he-il.facebook.com/events/1961756007379209