סקר: יותר ממחצית ממצביעי כחול לבן תומכים בממשלה בתמיכת הרשימה המשותפת

תשעה ימים נותרו למנדט של יושב ראש "כחול לבן", בני גנץ, ונראה שהמשחק הפוליטי האמיתי התחיל רק במוצאי השבת. הכתב הפוליטי מיכאל האוזר טוב הביא הבוקר (שני) בתוכניתנו "בוקר טוב ישראל" את סקר גלי צה"ל שבוחן את ההתפתחויות הפוליטיות האחרונות: 52% ממצביעי "כחול לבן" תומכים בממשלת מיעוט בתמיכת "הרשימה המשותפת" ו-44% מתנגדים.

הסקר שפורסם אמש בחדשות 13 (צילום מסך: חדשות 13)

כמו כן, ראש הממשלה בנימין נתניהו יהיה האשם בהליכה נוספת לקלפיות, כך עולה מסקר שפורסם אמש ב"חדשות 13". מרבית הנשאלים, כ-41%, סבורים כי על רה"מ תוטל האחריות במידה ויתקיימו בחירות שלישיות במספר, בעוד ש-31% הצביעו על יו"ר "ישראל ביתנו" אביגדור ליברמן כאשם לעומת זאת, 7% בלבד סבורים כי יש להטיל את האשמה על יו"ר כחול לבן בני גנץ בעוד ש-15% לא יודעים, ו-6% אמרו שאף אחד מבניהם לא יהיה אשם בהליכה לבחירות שלישיות.

באשר לנתונים שעלו בתשובה לשאלה "אם הבחירות היו נערכות היום, למי היית מצביע" עולה כי מפלגת כחול לבן הייתה מקבלת 35 מנדטים ואילו מפלגת הליכוד מקבלת מנדט אחד פחות ועומדת על 34 מנדטים. הרשימה המשותפת הייתה מקבלת 13 מנדטים, ישראל ביתנו 9, ש"ס ויהדות התורה 6 מנדטים כל אחתמפלגת העבודהגשר הייתה מקבלת 5 מנדטים ומפלגות הימין החדש, איחוד מפלגות הימין והמחנה הדמוקרטי היו מקבלות 4 מנדטים כל אחת. מבחינת החלוקה לגושים, גוש המרכזשמאל מוביל עם 57 מנדטים ואילו גוש הימין מקבל 54. ישראל ביתנו של ליברמן מקבלת 9 מנדטים.